Piompun koti

Piompun koti

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Kätevä käsityömessuilla keijujen lumoissa ♥

Piipahdin eilen Kätevä käsityömessuilla Napun kanssa. Tällä kertaa olin "tiskin" toisella puolella, mikä oli kivaa kun sai katsella rauhassa toisten käsityöläisten tuotoksia. Piompullahan oli viime vuonna oma osasto siellä. Olin myös 5 vuotta sitten pöytäpaikalla tuotoksieni kanssa ja viereisellä paikalla oli eilen tapaamani Taiteilija Tuija Leinonen ihanien keijujensa kanssa. Mä olin niin otettu kun Tuija muisti mut sieltä viiden vuoden takaa.

Ostin silloin 5 vuotta sitten keijuja kahdelle kaverilleni ja Tädilleni joululahjaksi. He tykkäsivät valtavasti! Tuija antoi mulle punaisen Rakkauden haltija keijun ♥

Haltijoita pääset ihailemaan Tuijan sivuilta lisää TÄÄLTÄ !!!

Tässä 2 ensimmäistä kuvaa omista keijuistani ja sitten kokoelma Kätevän messuilta eilen.

Suloinen ♥ Silkkiä, mikä on niin silkkistä, että se melkein häviää kun sitä koskettaa.


Rakkauden haltija





Onnen norsu. Tämä oli niin ihana, voih ♥







Laittelen vielä lisää kuvia, kun tää bloggeri vähän tökki menemällä jumiin pari kertaa, niin paremmalla onnella ensi kerralla. Tulossa myös messuilta nukkekoti juttua!

Kätevä messut Lahdessa tänään vielä 17.00 asti!!!

Keijumaista Sunnuntaita !!!


Anne

2 kommenttia:

  1. Heipä Anne! Saankos lainata kuvaa Tuijan keijusista yritykseni facebook sivuille?
    Toivoopi
    Heta
    POMPOM
    Äänekoski

    VastaaPoista
  2. Heippa vähän myöhässä, kun en ole ollut kuulolla pitkään aikaan. Toki voit lainata kuvia :)

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistäsi :)