Piompun koti

Piompun koti

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Enkeli taivaan

Mun enkeli, millainen siitä sitten tuli?





Ostin Napulle talven keskellä sandaalit 5 eurolla alelaarista. Ens kesäksi hyvät!




Mä ja Niina 80-luvun lopulla.

Mun Enkeli taivaan oli niin mielessä tätä huovutusenkeliä tehdessä. Oikeastaan aika hyvällä mielellä muistelin meitä ja meidän yhteisiä teitä. Tuli tää vanha kuva mieleen, missä me mennä viuhotetaan. Voih :`( Ei saa päästää ikävää valtaan!

Huomaatteko miten muoti toistaa itseään parinkymmenen vuoden välein. Niinalla on just sellaiset sandaalit mitä nyttemmin on näkynyt katukuvassa. Ja purkkarit, hei eihän ne tuu muotiin ihan heti, eihän :D


                                                                  Sunnuntai terkuin!

                                                                           Anne

6 kommenttia:

  1. Kaunis enkeli <3 ... ja ihana kuva teistä, onneksi muistot kulkevat mukana :)

    VastaaPoista
  2. Jos tota se oli... 80 luvulla nimittäin. Isot tukat jne :)

    Me ollaan aika samanikäsiä, jos miettii minkä ikänen mä olen ollut tuollon :)

    VastaaPoista
  3. Joo niin ollaan, muistankin lukeneeni blogistasi synttäreistäsi.

    Hiukset piti tupeerata pörröisiksi ;)

    VastaaPoista
  4. Ihana enkeli! Jotenkin niin herkkä ja kaunis.. :)

    VastaaPoista
  5. Kaunis kiitos! Hyvää Joulua :)

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistäsi :)