Piompun koti

Piompun koti

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Hiphei täällä ollaan :)

Pajunkisut kerättiin jo hyvissä ajoin ja vähän koristeltiinkin.

Aikamoista telepatiaa sanoisin, kun pitkästä aikaa kävin täällä omassa blogissa ja sinä ihana Marru :) olit laittanut mulle kommentin; "missä sä oot?"

Olen kyllä kurkkinut puhelimellani aina kahvitauoilla jne.. teidän juttuja, pysynyt vähän kärryillä ;) Tovi on tosiaan viime jutustelusta vierähtänyt. En meinannut enää muistaa, mitenkäs tätä nyt käytettinkään. Juu mulla on ollut niin kamala työrumba tässä kun olen tehnyt 6 päiväistä viikkoa, pitkää päivää. Olen paikannut yhtä sairaslomalaista, omien duunien lisäksi on ollut paljon lisähommia. Lisäksi mun läppäri sanoi työsopimuksen irti, akku oli siinä niin loppu, että ei sillä pystynyt bloggailemaan. Nyt naputtelen äitini vanhaa läppäriä. Outoa kun ei ole oma ja mitenköhän tuon picasan kanssa on? Eikös se ole henk.koht. että onkohan ne mun kuvat jossain? En meinaan saa omaa vanhaa konetta enää auki. Onneksi kuvat on kyllä tikulla! Huh!

Pikkuhiljaa työkuviot helpottaa ja olen mä vähän täällä jotain pientä ehtinyt. Mulla oli yksi lauantai vapaa ja sunnuntai siihen jatkoksi. Mä sain niin paljon aikaseksi kotona kun ei tarvinnut töissä olla. Pajan remppa on edistynyt siinä määrin, että koneet on kannettu sisään :) Paljon on vielä puuhaa, mutta kyllä se siitä.

Mä oon jo pitkään halunnut tehdä Steiner-nuken ja nyt mä vihdoin sain sen tehtyä ikionnelliselle tytölleni. Tämmöinen siitä sitten tuli :) Lisäksi tein vielä tuon pienen steiner-vauvan, mikä "Marikilla" on sylissä. Nuket on tehty luonnonmatskuista, täyte on aitoa huovutusvillaa. Ai että niitä on kiva näperrellä, oikein terapeuttista!








Tadaa :)  Maalasin tuolit mistä aiemmin kirjoittelin. Tuolit maksoivat 4e/kpl ja M katto vähän himmeenä kun ajoin pihaan auto täynnä tuoleja ;) Niitä kun oli ennestäänkin jo 2 kappaletta. Ei nuo miehet aina hyvän päälle ymmärrä. Nää tuolit odottaa pääsyä pajaan. Haakusessa olis vielä suurehko valkoinen keittiönpöytä, minkä ympärille tuolit tulee. Siinä kelpaa sitten askarrella!

Onks ihan pakko istuu tässä? Kysyy Vappu ja Iina :)


Halaus ♥



Meillä jo täällä pääsiäsruohot kasvaa, tosin vähän harvana. Täytynee ripotella lisää siemeniä, niin muutama tipu ja pupukin saattais tykätä enemmän.



Kiitos Heffis ihanasta paketista, mikä tuli ajat päivät sitten. Lapaset oli just passelit ja ihanat! Voitin Heffiksen neuleet blogissa blogi-arvonnassa!

Mieltä lämmitti kovasti myös se, kun Matkanvarrelta blogin Marru olit "kaipaillut" mua :)

Täällä on niin kivaa olla, olen todella kaivanut tätä!

Iloisin aurinkoisin terveisin:

Anne

6 kommenttia:

  1. Just kävin viikonloppuna katsomassa, että vieläkö blogi on pystyssä kun ei mitään oo kuulunu! Olihan se onneksi ja ajattelin, että sulla on menossa luova paussi :)

    Jestas kun on ihanat tuolit!!! Meillä on maalla kans noita vajassa vino pino, tulee kyllä makeet kun maalaa.

    Ja noi kaks hurmuria istuu niin nätisti!

    Kiva kun palasit, toivotaan, että työtilanne helpottaa! Kyllähän ihmisellä TÄYTYY olla kaks vp viikossa, muutenhan sitä hajoilee piä! Onneks on kohta pääsiäisen pyhät :)

    VastaaPoista
  2. Ilmoitin kyllä työnantajalle, ettei pysty kuutta päivää tekemään. Lapset jää heitteelle ja koti on kun pommiin jäljiltä ;) eikös olekin ihanat tuolit? Naapurin MIESkin kehui niitä viikonloppuna kun kävi iltaa istumassa. Heh!

    Mahtavaa tuo pääsiäinen! Mä kun oon kaupassa töissä, niin pyhät (kaupat on kiinni) on niin parasta!

    VastaaPoista
  3. Kiva kun palasit. Miekin mietiskelin että mihin kummaan hävisit!
    Tuo nukke on kyllä niiin suloinen. Aivan ihana. Ihan varmasti tosi hauskaa puuhaa tehdä tuommoista. Etenkin viimeistely vaihe.
    Ja nuo tuolit. Ei hinnalla pilatut ja mitkä värit. Herkut. Toivottavasti pöytä löytyy pian tai sitten väsäät kunnon lankkupöydän itse :)

    VastaaPoista
  4. Onhan se kiva kun on äitin tekemä nukke. Eikä nuken tarvitse niin justiinsa edes välttämättä olla, lapset yleensä ovat onnellisia pienistä asioista.

    Tilauksessa on jo pikkusisko-nukke tälle Marikille.

    Peppi: Oon mä käynyt Pikkuketun puuhamaassa kylässä, vaikka hissukseen olen ollut :)

    VastaaPoista
  5. Jee!!! Vihdoinkin ja näin ihanan postauksen kera (tää on hymy huulilla täällä) :D
    Aivan upea toi sun nukkes... ja hymyilytti lisää toi kuva nukesta ja koirista, söpöjä kaikki ♥

    Ihanaa, kun palasit joukkoomme taas! Joskus toi työ pakkaa haittaamaan elämäämme ;D

    VastaaPoista
  6. Joo eikös ole tympeetä kun duuni haittaa harrastuksia ;) Kiva on olla täällä, ehkä mä oon ollu just siks kiukkunen aika usein kun en oo ollu täällä niin paljoo ihailemassa teidän hyvää mieltä tuovia kuvia ja juttuja :D

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistäsi :)