Piompun koti

Piompun koti

keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Muumimuki TALVI 2012

Talvimetsä 2012. (Kuva on otettu netistä, alkuperäisen kuvan jouduin pyynnöstä poistamaan).

Hahaa! Ensi talven muumimuki TALVIMETSÄ! Pongasin just äsken sen, niin hetihän se oli tänne laitettava näytille ;)

Mä kyllä tykkään tästä vaaleasta linjasta vaika moni siitä motkottaakin ;) Pitäisi olla enemmän väriä jne. Olihan niitä värejä, tummaa sinistä yms. vahvoja värejä vanhemmissa talvimukeissa. Mulle käy hyvin nää, on tullut ostettua vähä reilummin jos vaikka käytäisi talvisaikaan näitä kahvimukeina.

Tää on kyllä aika tosi söpö, just toi missä tontut istuu hirven selässä ja Myy siinä heitä katselee.

En kuitenkaan odota talvea tämän takia, koska rakastan kesää ;D

Anne

12 kommenttia:

  1. Kaikkein kaunein talvimuki on Talviyö ♥ Sen tunnelma on lumoavan kaunis. Se on yksi kaikkein kauneimmista muumimukeista mun mielestä.

    VastaaPoista
  2. Onpa kyllä suloinen tuo hirvi tonttuineen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Tuli mieleen, että jospa siinä on Vilijonkan lapset :)

      Poista
  3. Googlasin yhtä toista asiaa ja päädyin tänne! Sinulla on aivan ällistyttävän ihana blogi, jota selailee hetken jos toisenkin. Paljon yhdistäviä tekijöitä... kuten Muumimukit <3.
    Kaunista kesää sinulle!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja kiva kun päädyit tänne! Kiitos ja on hauskaa kun löytää oman henkisiä blogeja ja ihmisiä täältä netin ihmeellisestä maailmasta ;) Piipahdin vasta vierailulle. Kaunista kesää!

      Poista
  4. Porohan se tietenkin on eikä hirvi ;)

    VastaaPoista
  5. Ei näy kuvaa, mutta innolla odotan uutta muumimukia, kuten aina. :)

    VastaaPoista
  6. Juu enää ei kuvaa näy, kun poistin sen. Minua pyydettiin se poistamaan, koska kuvaa ei ole vielä tarkoitettu julkaistavaksi. Muki ilmestyy kauppojen hyllyille Lokakuun tienoilla.

    VastaaPoista
  7. Tuossa linkissä ihan jälleenmyyjä pitää kuvaa kyllä jo esillä:
    http://www.muminboden.se/muminmuggar/vinterskog-muminmugg-sasongsmugg-2012.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tiedän, olen nähnyt kuvan useammassakin jutussa. Kuvaa ei kuitenkaan olisi saanut julkaista, jopa Huutiksessa on jo myynnissä uusi muki vaikka se tulee vasta Lokakuussa kauppoihin. Mä kuitenkin poistin kuvan, kun mua niin pyydettiin tekemään :)

      Poista

Kiitos kivasta viestistäsi :)