Piompun koti

Piompun koti

keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Muurikello terassilla






Kalusteet tuli ja olen oikein tyytyväinen niihin :) Ostin kaksi muurikelloa kaunistamaan terassia, tuomaan lämpöä. Annoin sitten kuitenkin rakkaalle naapurilleni toisen. Parempi kun on vain yksi kukka huolehdittavana yö pakkasilta. Maltan vielä hetken, koska en jaksa peitellä ja kanniskella kukkia, sitäkin olen joskus tehnyt. Ihan turhaa lisä hommaa sillä...

Muurikello on monivuotinen. Sen voi kukinnan jälkeen istuttaa maahan talvehtimaan.



... ettei totuus unohtuisi, niin terassi on vielä kesken.

Jatkuu :)

Anne

5 kommenttia:

  1. Hyvälle näyttävät nämä kalusteet. Ja ihana kun teillä on noin monta terassia, voi todellakin seurata aurinkoa. sitä ei Suomen kesässä ole koskaan liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kun kalusteet näyttää vähän kun olisi oikeeta rottinkia. Aurinkoa ei totisesti täällä pohjolassa ole koskaan liikaa! Nyt olaankin pari päivää saatu kylpeä ihanassa auringossa, mutta petollisessa. Olenkin muistanut suojata itseni, kun viime keväänä tuli sitä inhottavaa aurinkoihottumaa. Ihon pitää tottua vähitellen, vain pieniä annoksia kerrallaan. No nythän mä vähän eksyin aiheesta ;)

      Poista
  2. Todella hyvän näköinen kalusto! Mä tarvisin kans yläkerran parvekkeelle (jota tosin ei ole vielä rakennettu, eikä varmaan tänä kesänä vielä rakennetakkaan...) pienen ryhmän! Mutta sen tarvis kyllä olla säänkestävää kun on "taivasalla". Nää taitaa olla ihan oikeeta matskua-ei muovia?
    Tiedätkö mikä mulla tuli näistä mieleen? Elokuva Minun Afrikkani, siellä taisi olla tuontyyliset tuolit kuistilla... Ahhhaahh, Robert. Näissä tunnelmissa on kiva aloittaa työpäivä.

    VastaaPoista
  3. Siis nyt vasta luin ton sun vastauksen Pepille, siis nää on wanna be rottinkia?? Mahtavaa, on ihan rottingin näköset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nipsu, eikös olekin aika aidon näköiset. Pyöreetä muovirottinkia mustalla alumiinirungolla ja vielä uv-suojattu! Kestää säätä kuin säätä, mutta varmaan silti siirrän sisätiloihin talveksi. Eteiseen voisi laittaa toisen tuolin ja vaikka Napun huoneeseen toisen. Tää olis just sopivan kokoinen ryhmä parvekkeelle.

      Poista

Kiitos kivasta viestistäsi :)