Piompun koti

Piompun koti

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Bloggeri ei toimi :(

Osaako joku auttaa? Olen yrittänyt jukaista tekstejä, mutta ei vaan onnistu :( Teksti tulee, että valmis, mutta jää jumiin ja kun yrittää pois tulee kysymys: Haluatko poistua tallentamatta? Sitten on pakko kun muuten siitä ei pääse pois. Testasin, että näköjään julkaisee pelkkää tekstiä. Yritin kuvan kanssa niin ei!

Osaako joku teistä auttaa? Missähän mulla on vika? Täähän muuttu joku aika sitten ja tuossa lukee ettei selaimeni tue bloggeria, että ongelmia saattaa ilmetä. Tähän asti on kuitenkin onnistunut.

Anne

p.s Toivottavasti  edes tämän tekstin julkaiseminen onnistuu.

9 kommenttia:

  1. Teksti onnistui, mutta heti kun kokeilen kuvan kanssa, niin ei :(

    VastaaPoista
  2. Kuvia ei julkaise, eikä tallenna. Saattaahan se olla, että tää mun kone alkaa hajoomaan. Lataa kyllä kuvat ihan normaalisti, mutta sitten kun yrittää julkaista, niin menee jumiin.

    VastaaPoista
  3. No höh! En kyllä osaa auttaa :( Toivottavasti saat masiinan toimiin! Toi teksti kyl näkyy ihan normaalisti.

    VastaaPoista
  4. No voi harmi! Mulla on kyllä tökkinyt olemalla hidas, mutta ei tuollaista :(
    Ei sulla voi sit olla kuva kiintiö täynnä, mun piti jossain vaiheessa alkaa pienentää kuviani (jopa noita vanhoja), että sain taas ladattua!

    VastaaPoista
  5. Onko sulla paljon isoja kuvia? Moni on kertonut, että kuvatila on tullut täyteen.

    VastaaPoista
  6. Minkä selaimen kautta olet bloggerissa? Itse olin ennen internet explorerin, mutta bloggeri alkio tökkiä ja muistaakseni just ilmoitti, ettei selan tue bloggeria. Latasin googlechromen koneelle ja sen kautta onnistuu.

    VastaaPoista
  7. Todennäköisesti kuvatila on tullut täyteen. Joissain blogeissahan jotkut ovat poistaneet kaikki vanhat tekstit. Tuntuu tosi tyhmältä alkaa niitä poistamaan. Mitenköhän niillä, jotka on bloggaillu monta vuotta? Onkohan tullut ongelmia?

    Mä kokeilin äsken taas, mutta ei julkaise kuvia :(

    VastaaPoista
  8. Mulla samanlainen ongelma. Ollut jo jonkin aikaa, mutta aina välillä antaa julkaista jopa kuvien kanssa. Olen miettinyt, että yritänkö julkaista juuri silloin, kun on jokin ruuhka-aika. Ongelmaan ratkaisua en ole kuitenkaan vielä löytänyt.

    VastaaPoista
  9. Joo se on tosi kurjaa :( Mullakin bloggailu jäänyt, kun vähän aikaa sitten yritin tehdä postausta niin en saanut tuotua kuvia ollenkaan. Joskus antaa tuoda, mutta ei julkaise ja joskus toimii. Mulla on kyllä mun läppäri hajoamispisteessä, että sekin voi olla syy. Kunhan saan uuden läppiksen, niin toivottavasti sitten toimii.

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistäsi :)