Piompun koti

Piompun koti

maanantai 14. tammikuuta 2013

Arabian PikkuMyy löytö

Mun on pakko kertoa teille pienestä onnenkantamoisesta, joka sattui mulle täässä pari kuukautta sitten. Olin siipi maassa  tai paremminkin masentunut, niin etten välillä pystynyt nukkumaan kunnolla jo pari viikkoa Pikku Erikan vuoksi :( Kaikki tietänee ikäväkyllä mitä tarkoitan. En tiedä olenko koskaan tuntenut sellaista vihaa mitä uutisointi mussa herätti, vaikka en tietoisesti mitään lukenutkaan. Kosketti ja kouraisi niin syvältä, että sydän meinasi hajota miljooniksi pieniksi palasiksi. En jatka enempää ettei tuu paha mieli enää...

Niin se onnenkantamoinen; Laahustin siipi maassa ja ajattelin käväistä pitkästä aikaa kirppiksellä Kontissa. Katselin niitä näitä ja kääntelin myös pieniä tilpehööri lelupusseja ympäri käsissäni ja mitä näinkään? En voinut uskoa silmiäni, ajattelin, että tää on varmaan unta!

Lasten tarvikkeita 1,50e ja kukas se siellä pusiissa kurkkii?




Mulla oli ennestään jo PikkuMyy, jolta on pieni pala lähtenyt nutturasta takaa, mutta tämä Kontin löytö oli aivan priima :) En raaski luopua siitä, niitä saa nyt sitten olla kaksin kappalein. Hintaakin näillä alkaa tänäpäivänä olla aika ruhtinaallisesti. Myy maksaa n.70e, ihan kiva hilpetööri ;)

 Anne

7 kommenttia:

  1. No todellakin löytö, jos tuollainen ero hinnoilla :D

    VastaaPoista
  2. Oi, välillä on kiva ettei ne Kontin täditkään aina kaikkea tiedä. Hyvin pääsee tuollainen lipsahtamaan ohi.

    VastaaPoista
  3. Kerrankin kävi pulla :) Kannattaa tutkia ne turhuus-lelunyssäkätkin tarkkaan!

    VastaaPoista
  4. Enpä ole tällaisia ennen nähnytkään - en ole mikään muumifani. Kiinnosti tuo hintaero ja löysin 55 euroa maksavan figuurin astiataivas-sivustolta. Mutta. Kyllä se minun mielestäni on jokseenkin eri näköinen. En haluaisi mitenkään iloasi pilata, mutta oletko ottanut huomioon, että jos tuo onkin joku "piraatti" tai kopio tai halpisversio? No Myy se on joka tapauksessa. http://kotisivukone.fi/app/thumbnail?img=/files/astiataivas.tarjoaa.fi/Arabia/Riisiposliini_ja_taidekeramiikka/ac24.jpg&waitfor=true&width=170&height=250&id=94243&hash=8dcc3e9c83ed5debcb16adfa4d56d560

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et sinä minun iloa pilaa :) Muumihulluna ja astiafriikkinä olen 110 varma, että aito arabian figuuri on! Olen ostanut jo 20 vuotta sitten näitä cittarin alelaarista markan kappale hintaan. Täytyy katsoa tuo astiataivaan linkki, epäilen joksikin muuksi jo hinnan perusteella, koska todennäköisesti figu olisi jo mennyt kaupaksi tuolla hinnalla.

      Poista
  5. Mieletön löytö, pisteet sille!

    Itsekin olin (kuten kaikki muutkin) niin tosi tosi järkyttynyt tapauksesta, en edes vieläkään sitä oikein halua ajatella, niin pahaa tekee.

    VastaaPoista
  6. Joo ei näin mieleisiä löytöjä joka päivä tule vastaan, mutta kivaa kun kerran elämässä :)

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistäsi :)