Piompun koti

Piompun koti

torstai 3. lokakuuta 2013

Toven 100v. Juhlavuosi 2014

Mä alan olee aika täpinöissäni tuosta tulevasta Toven juhlavuodesta. Tovehan täyttäisi 100 vuotta ensivuonna 2014. Luvassa on siis kaikkea ihanaa meille Muumihörhöille :)

Tässä muutamat jutut, jotka on jo julkaistu:

Muurlan emalimuki ja tarjotin :)



Rauhanmarssi tarjotin <3

Mä niin odotan ja toivon, että tästä rauhanmarssista saataisiin myös muki. Mä en muista kirjoitinko tänne blogiin siitä kun vuosi sitten latasin Rauhanmarssi kortista kuvan Muumimuki keräilijät fb-ryhmään. Mulla on kortti 90-luvulta, joka on tehty Unicefin kanssa yhteistyössä. No kumminkin porukka oli innoissaan kuvasta ja Pientä mutta suurta-blogin kirjoittaja Milla kirjoitti blogiinsa aiheesta ja lähettikin postia eteenpäin. Savumerkkejä tästä, että me halutaan vaikka kortti tästä :) Lottovoitto on, että nyt tarjotin ainakin ilmeisesti tulee <3

Oltiin pitkään vitsinä puhuttu jo kauan, että Toven 100v juhlamukista pitäisi tehdä aloite ja jotain me saatiin aikaiseksi. Tiedä sitten tuliko tää meidän aloitteesta, mutta hyvää sattumaa se ainakin on :)

Mitäs tykkäisitte jos tästä tulisi muki? Saatais Milleniumille, Joulutervehdykselle ja Joulu 04/05 mukille samanhenkinen kaveri :)

Onnellisin Muumiterveisin: Anne

p.s Himos viikonloppu meni mahtavasti ja uusi reissu on jo suunnitteilla Pikkujoulujen merkeissä ;)

Olin mä näköjään Tammikuussa kirjoittanut aiheesta, alapuolella linkki...

Rauhanmarssi kortista kirjoitettu vanhempi blogi teksti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta viestistäsi :)